Re: Europe's Night TrainsIceland: Pirates in Power
Who are these newcomers who constantly talk about direct democracy and intend to make the northern island a paradise of media transparency? What distinguishes them from other so-called traditional parties? Will they manage to develop an exportable new way of doing politics?