Re: - Nocnym pociągiem przez EuropęIslandia: Piraci, do abordażu!
Piratar – islandzka partia, która do wyborów legislacyjnych 29 października 2016 roku posiadała jedynie reprezentację trzech posłów w islandzkim parlamencie, nie przestaje mówić o demokracji bezpośredniej i marzy by stworzyć z Islandii prawdziwy raj dla transparentności mediów. Co wyróżnia ją na tle innych, bardziej „ tradycyjnych” partii? Czy tej partii piratów uda się stworzyć w Europie nowy sposób uprawiania polityki?