Wolf Hall ((1/6)
From humble beginnings to the right-hand man of King Henry VIII: The rise of Thomas Cromwell is told in a star-studded adaptation of Hilary Mantel’s acclaimed novel. In 1529 Henry VIII wants to annul his marriage with Catherine of Aragon in order to wed Anne Boleyn.