Wolf Hall (2/6)
From humble beginnings to the right-hand man of King Henry VIII: The rise of Thomas Cromwell is told in a star-studded adaptation of Hilary Mantel’s acclaimed novel. Episode 2: Cromwell tries to get Cardinal Wolsey back in the King’s favour.