Wolf Hall (4/6)
From humble beginnings to the right-hand man of King Henry VIII: The rise of Thomas Cromwell is told in a star-studded adaptation of Hilary Mantel’s acclaimed novel. Episode 4: 1533. Anne gives birth to a child: Henry is not pleased that it is a girl.