Wolf Hall (3/6)
From humble beginnings to the right-hand man of King Henry VIII: The rise of Thomas Cromwell is told in a star-studded adaptation of Hilary Mantel’s acclaimed novel. Episode 3: Cromwell pushes parliament to recognise the King as the head of the Church.