Medicines of the World: Japan
A world tour of traditional care, with Bernard Fontanille, French emergency doctor. Given privileged access to a sumo "stable", where sumos live and train, Bernard meets Tomoyuki Inui. Thanks to his expertise in Chinese medicine and osteopathy, Tomoyuki has dedicated his professional life to creating customised treatments for his sumo clients.