Twin Peaks - Season 1 (8/8)
David Lynch's masterpiece of television is a unique drama that takes us beneath the surface of a small American town. Final episode of season 1: Donna and James make a discovery at Dr Jacoby's house, while Cooper and Truman set a trap for Jacques Renaud...