Women without men
Tehran, 1953. A military coup orchestrated by the CIA and the exiled Shah of Iran overthrows Prime Minister Mohammad Mossadegh. Amidst this turbulent backdrop, four women seek to escape their destinies. A fictional work with a twilight aesthetic exploring the freedom of women in Iran.