Ungaria: Cea mai mare adunare neonazistă
În fiecare an, pe 11 februarie, la Budapesta, simpatizanții celui de-al Treilea Reich defilează nestingheriți în uniforme naziste pentru a sărbători „Ziua de onoare”. Ei comemorează încercarea eșuată a trupelor naziste și a colaboratorilor lor maghiari de a sparge asediul sovietic asupra Budapestei din februarie 1945. Această zi este adesea marcată de ciocniri între neonaziști și activiști antifasciști.