Ucraina: Civili în iadul dronelor
Vizat în continuare de dronele rusești, orașul Odesa își lansează sezonul turistic pe coasta de sud a Ucrainei. Înainte de anul 2022, stațiunea de la Marea Neagră atrăgea trei milioane de vizitatori pe an. Acum însă, turiștii locali sunt cei care caută o stare de normalitate, în ciuda măsurilor de securitate stricte. Acest turism este, de asemenea, esențial pentru economia locală.