42: Răspunsul la aproape orice
Se spune că o persoană care suferă din cauza unei adicții va rămâne dependentă toată viața și nu există recuperare completă după alcoolism, comportamente periculoase sau consum de droguri. Totuși, cercetătorii caută noi soluții care să îi ajute pe cei afectați să ducă o viață normală și să evite recăderile. Printre aceste opțiuni se numără și o posibilă… vaccinare?