DJ Mehdi: Made in France (6/6)
În 2003, Pedro Winter fondează casa de discuri Ed Banger Records, un nume creat de DJ Mehdi. Într-o perioadă în care The Strokes impun un rock rigid, iar French Touch-ul începe să pălească, cei doi prieteni, însoțiți de So-Me, directorul artistic al casei de discuri, propun o nouă culoare muzicală, în pas cu Justice și alte numeroase talente în plină ascensiune.