DJ Mehdi: Made in France (3/6)
Paralel cu parcursul său muzical alături de Kery James, DJ Mehdi descoperă, din pură curiozitate, scena electro franceză, prin intermediul duetului Cassius, alături de care Mehdi a lucrat la piese pentru MC Solaar.