Powrót do rodziny
Simona wraca do rodzinnego domu na wsi, by pożegnać się z umierającą ukochaną babcią. Zastaje tam tę samą patologiczną sytuację od której kiedyś uciekła. Dawne konflikty, krzywdy i urazy odżywają, a ponure, wypierane przez rodzinę sekrety uniemożliwiają jakiekolwiek porozumienie. W tym mrocznym filmie litewskiego reżysera Šarūnasa Bartasa miłość nie staje się lekiem na całe zło.