Back to the Family
Simona returns home where she finds her parents consumed by alcohol and remorse. Every attempt to reconcile with them fails, while dark secrets are unearthed and old conflicts reignited. In this suffocating atmosphere, “Back to the Family” shows that love isn’t always enough to heal irreparable family rifts.