Koncert o wschodzie słońca z Ivetą Apkalną
O wschodzie słońca nad Bałtykiem setki melomanów spotykają się na plaży w Dzintari, by wysłuchać koncertu łotewskiej organistki Ivety Apkalny. W ramach festiwalu Jūrmala muzyka barokowa i romantyczna spotyka się ze współczesnymi utworami kompozytorów łotewskich i estońskich. Niezwykły koncert staje się muzycznym dialogiem z budzącą się naturą.