Sunrise Concert with Iveta Apkalna
“An incredible combination – the sea, a large crowd, the sunrise and organ music,” is how acclaimed Latvian organist Iveta Apkalna describes her idea for a Sunrise Concert by the sea. This is already the eighth time that the artist has invited audiences to witness the magical moment when dawn breaks to the sound of organ music.