Lea Desandre śpiewa Vivaldiego
Francusko-włoska mezzosopranistka Lea Desandre, jedna z najwybitniejszych śpiewaczek swojego pokolenia, występuje z Ensemble Jupiter pod kierownictwem Thomasa Dunforda. W programie znalazły się arie z oper i oratoriów Antonia Vivaldiego oraz dwa koncerty wiolonczelowe w wykonaniu Nicolasa Altstaedta i Bruna Philippe’a.