"Ercole Amante" Antonia Bembo
Barokowa opera o namiętności, władzy i odrzuceniu. Herkules zakochuje się w narzeczonej własnego syna i nie potrafi pogodzić się z jej odmową. Inscenizacja Netii Jones pod batutą Leonarda Garcíi-Alarcóna wprowadza to barokowe dzieło weneckiej kompozytorki do repertuaru Opery Paryskiej.