Zaz - Sounds Like Art
W programie „Sounds Like Art” ARTE zaprasza artystów do występów wśród dzieł sztuki w europejskich muzeach. W tym odcinku pełna energii muzyka Zaz rozsadza ściany MO Museum w Wilnie, którego misją jest kolekcjonowanie sztuki litewskiej i promowanie jej na arenie międzynarodowej. Artystka wykonuje utwory z całej swojej kariery oraz inspiruje się dziełami Selmy Selman, Vytautasa Viržbickasa, Baltos Kandys i Andriusa Arutiuniana.