Idealne życie (S1E5)
W ramach wieczoru panieńskiego Esther, María i Cristina spędzają weekend w ośrodku medytacyjnym pośrodku lasu. Esther mierzy się z wątpliwościami dotyczącymi małżeństwa, Cristina uświadamia sobie, że znacznie bardziej zaangażowała się w romans, niż się spodziewała, a María wreszcie konfrontuje się ze swoim lękiem.