Idealne życie (S2E2)
Maria zaczyna chodzić do psychologa i wyznaje, że jest zazdrosna o związek swojej siostry. Tymczasem Esther rozmawia ze swoją partnerką Julią o dzielącej je różnicy wieku, która w przyszłości może stać się problemem. Cristina i Pablo ukrywają przed dziećmi nowy charakter swojej relacji.