Perfect Life - Season 2 (2/6)
Maria, Esther and Cristina are always striving for their very best lives: An unsparing and funny series about three thirty-somethings at a turning point. Episode two: After much badgering, Maria goes to therapy. Esther is perfectly in sync with Julia.