Perfect Life - Season 2 (4/6)
Maria, Esther and Cristina are always striving for their very best lives: An unsparing and funny series about three thirty-somethings at a turning point. Episode four: Xosé is overwhelmed by the role of father he has to play. Esther has doubts about her relationship.