Idealne życie (S1E4)
Xosé jest przytłoczony rolą zastępczego ojca, którą przyszło mu pełnić. Maria czuje się samotna w macierzyństwie. Julia próbuje poznać lepiej świat Esther - ale obie coraz wyraźniej widzą różnice między sobą. Cristina nie potrafi wybrać między namiętnością a rodziną.