Idealne życie (S2E1)
Esther od czterech miesięcy jest w związku i zaprasza Marię oraz Cristinę na kolację, żeby poznały jej nową partnerkę, z którą wiąże poważne plany na przyszłość. Maria zmaga się z problemami po porodzie — jest wyczerpana opieką nad synem i czuje się samotna. Cris i Pablo próbują odnaleźć nową namiętność w swoim związku.