ARTE Reportage - Ukraina: cywile u bram piekłaSyria
Ahmed al-Szaraa dziś pojawia się w garniturze i przemawia jak przywódca państwa. Podczas wojny domowej w Syrii był jednak jednym z najbardziej budzących strach liderów. To on udzielił akredytacji kamerzyście Jasserowi al-Dżumajliemu, który wkrótce potem został zabity przez członków Państwa Islamskiego.