"Dziadek do orzechów" Johna Neumeiera
Choreograf John Neumeier nadaje klasycznej opowieści nowy wymiar. Jego wersja to nie tylko spektakl dla dzieci – to opowieść o dojrzewaniu, pierwszych uczuciach i odkrywaniu świata dorosłych. Neumeier w subtelny sposób łączy emocje z wirtuozerią baletu, tworząc pełen napięcia i poetyckiej magii spektakl.