Aloe Blacc
Dla Aloe Blacca piosenki są czymś więcej niż tylko utworami, w końcu działa on również jako producent. Jego kawałki – od "I Need a Dollar" po "The Man" – łączą w sobie funk, soul i wyczucie polityczne. To muzyka jako zaproszenie - do myślenia, odczuwania, ruchu.