Rise Against
Punkowa energia podszyta melancholią i zaangażowane teksty — wybuchowa czwórka z Chicago dała perfekcyjny występ: szybki, w pełni skoncentrowany i pozbawiony przestojów. W setliście znalazły się m.in. „Re-Education (Through Labor)”, „Give It All” oraz „Help Is on the Way”.