W górę serca!
W piątym miesiącu ciąży Emma dowiaduje się, że ma raka piersi. Lekarz zaleca przerwanie ciąży, ale ona nie chce się na to zgodzić i postanawia zasięgnąć opinii innych specjalistów. Nowa terapia daje nadzieję na ocalenie dziecka, choć niesie ryzyko. Wraz ze swoim mężem Simonem wchodzi w świat trudnych decyzji, strachu i walki o życie – swoje i nienarodzonego dziecka.