Chin Up!
Pregnant with her first child, Emma learns she has breast cancer. In her debut feature, filmmaker Sólveig Anspach, who passed away in 2015, depicts the struggles she was facing in the twilight of her life. A deeply moving and authentic story, brought to life with profound humanity by Karin Viard.