Zagłosuj na "Who if not us"!
„Who If Not Us ?” to dokument portretujący życie pokolenia Ukraińców dorastającego w realiach wojny, od czasu agresji Rosji na Krym w 2014 r. po jej pełnoskalową napaść na ich kraj w 2022 roku. Bohaterowie filmu – młodzi artyści, buntownicy i marzyciele – nie tracą nadziei na lepszą przyszłość, mimo trudów życia w kraju ogarniętym wojną lub na wymuszonej emigracji.