Who If Not Us
“Who If Not Us?” is an intimate documentary following young Ukrainians who came of age amid war, from the 2014 Russian occupation through the full-scale 2022 invasion. The film captures rebel DJs spinning defiance, artists championing unity and a generation refusing to surrender their dreams.