Light as Feathers
15-letni Eryk mieszka w z matką, babcią i prababcią gdzieś na polskiej wsi. Wychowywany bez ojca w toksycznie bliskiej i zależnej relacji z rozgoryczoną swoim życiem kontrolującą matką, utożsamia miłość z dominacją i prawem do stosowania przemocy. Kiedy zakochuje się w 13-letniej sąsiadce Klaudii, przenosi na tę relację wzorce wyniesione z domu.