Wschodzące gwiazdy europejskich scen
Christine and the Queens u boku aniołów i demonów podczas znakomitej sesji Passengers.
Z przedmieść Paryża do Ardenów! Gwiazda rapu SDM pokazuje podczas Cabaret Vert, na co go stać.