Czy ktoś widział tę kobietę?
Pięćdziesięcioletnia Draginja jest obwoźną sprzedawczynią odkurzaczy. W pewien upalny dzień, w jednym z mieszkań znajduje zwłoki podobnej do siebie kobiety. W kolejnej wersji swojego życia udaje przed znajomymi i rodziną szczęśliwą żonę i matkę. W jeszcze innej, błąka się po zimnych ulicach miasta próbując odzyskać utraconą pamięć. Zawieszona pomiędzy rzeczywistością i iluzją stara się uciec od samej siebie.