Ameryka Donalda Trumpa
Po roku drugiej prezydentury Donald Trump w radykalny sposób zmienia USA i globalny porządek. Dokument pokazuje realizację założeń Projektu 2025 – centralizację władzy, rządy dekretami i demontaż demokratycznych mechanizmów kontroli - oraz skutki tych działań w codziennym życiu Amerykanów.