Whitechapel - Hellfest 2025Lorna Shore
Lorna Shore prezentuje na głównej scenie Hellfestu oszałamiającą zapowiedź swojego nadchodzącego piątego albumu - deathcore w całej jego różnorodności i gwałtowności.