"Origen. La semilla de los tiempos"
"Origen. La semilla de los tiempos" ("Początki. Nasiona czasu") łączy grupę muzyczną Accademia del Piacere, Ballet Flamenco de Andalucía i Teatro de la Maestranza z Sewilli, a publiczność zabiera w artystyczną podróż przez barok i flamenco. Rezultatem jest dialog między muzyką i tańcem, charakteryzujący się emocjami i estetyką, które łączą tradycję i awangardę.