Lucy Dacus
"Tak naprawdę nie można uchwycić wieczności, ale wierzę, że czujemy ją w pewnych momentach" - mówi Lucy Dacus o tytule swojego nowego albumu. Teksty jej piosenek, w których dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z seksualnością, tęsknotą i romansem, również dotyczą ulotności i przemijania.