Lazurowa granica
U brzegów Almerii tonie łódź przepełniona migrantami z Afryki. Ze swojego jachtu zauważają ich portugalscy turyści i zawiadamiają straż przybrzeżną. Poruszający film krótkometrażowy ukazujący obojętność Europejczyków wobec tragedii migrantów.