Wszyscy jesteśmy poj*bani (8/8)
Po śmierci swojej terapeutki Derya, udaje jej asystentkę i kontynuuje pracę z trójką młodych pacjentów. Odcinek ósmy: Chloë, Malik i Schröder znajdują Deryę. Teraz ich kolej, by pomóc przyjaciółce.