Wszyscy jesteśmy poj*bani (1/8)
Po śmierci swojej terapeutki Derya, udaje jej asystentkę i kontynuuje pracę z trójką młodych pacjentów. Odcinek piąty: Malik i Derya zbliżają się do siebie, podczas, gdy Schröder zwierza się Chloë.