Wszyscy jesteśmy poj*bani (1/8)
Po śmierci swojej terapeutki Derya, udaje jej asystentkę i kontynuuje pracę z trójką młodych pacjentów. Odcinek siódmy: Derya znika po odkryciu jej kłamstw przez Malika. Chloë wyrusza na jej poszukiwania.