Wszyscy jesteśmy poj*bani (1/8)
Po śmierci swojej terapeutki Derya, udaje jej asystentkę i kontynuuje pracę z trójką młodych pacjentów. Odcinek czwarty : na urodzinach ojców Malika Derya poznaje kolejne szczegóły dotyczące śmierci doktor Thomalli.