Wszyscy jesteśmy poj*bani (1/8)
Po śmierci swojej terapeutki Derya, udaje jej asystentkę i kontynuuje pracę z trójką młodych pacjentów. Odcinek drugi: podczas pierwszej sesji z Deryą, Malik i Schröder są wrogo nastawieni, Chloë nie może dać sobie rady z natręctwami.