Zaproszenie do podróży
Nazywana punkową królową, Vivienne Westwood rządziła brytyjską modą i kontrkulturą przez prawie pięć dekad. Jej szokująca moda była odpowiedzią na kryzysy trapiące kraj i rzucała wyzwanie konserwatywnemu społeczeństwu.