Niebezpieczne aplikacje
Aplikacje zbierają szczegółowe dane o lokalizacji. Informacje trafiają do globalnej sieci handlarzy danymi i firm reklamowych. Ujawniają miejsca zamieszkania i pracy – aż po wizyty w domach publicznych czy pobyty w klinikach. Śledztwo pokazuje, jak łatwo użytkownicy mogą znaleźć się na celowniku stalkerów, przestępców lub służb specjalnych.